رباتیک و هوش مصنوعی

اخبار، پروژه، مقالات و معرفی قطعات در رابطه با رباتیک و هوش مصنوعی

رباتیک و هوش مصنوعی

اخبار، پروژه، مقالات و معرفی قطعات در رابطه با رباتیک و هوش مصنوعی

در این وبلاگ سعی میشود تا آخرین دست اورد های رباتیک و هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شود.

  • ۰
  • ۰

پیش خرید هر یک از تلویزیون های 2024 این شرکت، شما را واجد شرایط دریافت مدل 65 اینچی TU690T بدون پرداخت هزینه اضافی می کند. آمازون به شما تخفیف بیشتری می دهد.

اوایل این هفته، سامسونگ از قیمت رسمی تلویزیون‌های 2024 خود رونمایی کرد و دریچه‌هایی را برای علاقه‌مندان به سرگرمی و ارتقا دهندگانی که مدت‌ها منتظر آن بودند، باز کرد تا پول خود را برای جدیدترین نمایشگرهای خانگی بگذارند. مانند ال‌جی و TCL، هوش مصنوعی در هسته تلویزیون‌های سامسونگ امسال قرار دارد، از مدل ضد تابش نور S95D OLED گرفته تا تلویزیون محبوب Frame تا تلویزیون 4K QLED که اکثر مردم احتمالاً در نهایت آن را خریداری خواهند کرد. و سامسونگ یک تلویزیون 65 اینچی 4K -- مدل TU690T 2022 -- را با هر یک از تلویزیون های خود که از قبل سفارش دهید، رایگان هدیه خواهد داد.

سامسونگ در حال حاضر یک تلویزیون 65 اینچی 4K رایگان به شما می دهد - سینا جهانبخش

کم نیست، فروش بزرگ بهاری آمازون در این آخر هفته هم با پیشنهاد تلویزیون رایگان سامسونگ مطابقت دارد و هم برای هر مدل 100 دلار تخفیف داده می شود و آن را به مقصدی برای اعضای Prime تبدیل می کند تا به جدیدترین مجموعه های QLED، OLED، 8K ارتقا دهند.

بدون شک، اولین نمایشگر تلویزیون های 2024 سامسونگ S95D OLED است. مدل قبل از آن، S95C OLED در زمان آزمایش آن فوق‌العاده بود، و جدیدترین مدل با صفحه‌نمایش ضد تابش، یکی از بزرگترین مشکلات پنل‌های OLED امروزی را حل می‌کند: خنثی کردن بازتاب‌های منحرف کننده نور محیط برای تولید. کنتراست بیشتر و به نوعی، شدت رنگ قوی تر.

مدل ارزان‌تر S90D نیز وجود دارد که عملکرد ضد تابش نور را از دست می‌دهد، اما همچنان یک پردازنده هوش مصنوعی به روز برای افزایش عمق، افزایش نرخ تجدید تا 144 هرتز و ارتقاء 4K بهبود یافته دارد. باید توجه داشته باشم که S90D در اندازه های کوچکتر از 55 اینچ عرضه نمی شود، که در مقایسه با C4 OLED جدید ال جی که در 42 و 48 اینچ موجود است مقایسه می شود.

همچنین: S95D OLED سامسونگ بهترین تلویزیون CES 2024 و بهترین تلویزیون در حال حاضر در جهان است.

ارتقای بزرگ تلویزیون فریم امسال، توانایی آن در کاهش نرخ تازه‌سازی تا 60 هرتز برای کاهش مصرف انرژی است. در مورد مدل‌های 8K گران‌قیمت اما قابل دسترس‌تر از همیشه (QN800D و QN900D)، سامسونگ امیدوار است که ویژگی‌های ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی جدید و بهبود حرکت آن برای جلب نظر خریداران بالقوه کافی باشد، حتی اگر تلویزیون 65 اینچی هدیه داده شده جلب نظر نکند.

در پایان، اجازه دهید در مورد "تلویزیون رایگان" صحبت کنیم. این مدل TU690T است که در سال 2022 عرضه شد، با پردازنده قابل قبول کریستال UHD 4K (برای ارتقاء مقیاس) و دو درگاه HDMI. فناوری نمایشگر دقیق، که "LED مستقیم روشن" نامیده می شود.

در نهایت، تلویزیون 65 اینچی رایگان، که معمولاً به قیمت 449 دلار به فروش می رسد، نباید دلیل اصلی خرید یکی از مدل های 2024 سامسونگ باشد. اما اگر قبلاً در نظر داشتید یکی از آنها را انتخاب کنید، خواه تلویزیون فریم، OLED یا 8K QLED باشد، داشتن یک مجموعه اضافی برای زیرزمین، اتاق مهمان یا فقط به عنوان پشتیبان، ایده بدی نیست. و آمازون حتی 100 دلار اضافی را در صورت عضویت در پرایم کسر می کند.

این آفر چه زمانی منقضی می شود؟

فروش بهاره 2024 آمازون از 20 تا 25 مارس در وب سایت این غول خرده فروشی اجرا می شود و معامله‌ها در هر زمان ممکن است منقضی شوند، اگر این معامله را از دست دادید متأسفم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی